Monday, May 16, 2011

CINTA dengan C0UPLE ?

untung lah kan bila ada kasih sayang selain daripada family kita sendiri . bukan nya apa , cuma nak berk0ngsi perasaan dan pengalaman ja untuk entry ini . 0it 0it , aku nak tanya ini , kalau k0rang penah suka 0r kapel with s0meb0dy , k0rang rasa itu CINTA ke ?

REMAJA , umur baru belasan tahun . tapi macam mana kalau seawal  usia ini kita dah temui CINTA . CINTA dengan C0UPLE ? bagi aku lah kan , C0UPLE dengan CINTA beza . 

bila C0UPLE , kita cuma suka suka saja . nak berkenalan . rasa sayang . tak perlu serius akan hubungan ini . mahupun ada yang hanya mahu kan 'in relationship with' jaa . ya ka ? hmm . its just ab0ut in my head k0t . tapi apa beza nya antara CINTA dengan C0UPLE ni ??





bagi diri aku beza nya , CINTA buat kita tahu masa depan kita dengan siapa . example, kahwin . CINTA buat hubungan makin serius . dengan berlandasan CINTA pada Allah SWT . bukan berkias kan nafsu . keikhlasan buat kita mudah tahu ada kah itu CINTA ataupun just C0UPLE .


salah tak kalau kita miliki CINTA , walaupun masih remaja lagi ni ? as l0ng kita pandai jaga diri kita , apa salah nya . masing masing kena jaga maruah diri dan family . CINTA buat aku tahu mana arah tuju aku . c0nt0h nya cita cita aku . sekarang aku harus belajar dengan tekun untuk bina ek0n0mi untuk bakal keluarga aku nanti . bagi aku , CINTA adalah disiplin aku . yang akan membentuk kan diri aku .



lama gila aku tak update bel0g aku nih . kind da miss me ya ? HAHA . have fun reading babe !
www.tips-fb.com

0 k0men:

Post a Comment

belog hfar.helmetkura Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template