Thursday, December 30, 2010

barang PANAS barang perempuan

Asalamualaikum . . .

HAHA
tajuk entry aku cam lucah xleh blah lagi
amb0i . teng0k ja tajuk nie, terus click yer . sudah kant0i di situ yer .
HEHE . emang dasar kita begitu si (tetiba cakap ind0n . sejak b'gayut dgn minah 'ind0n')
asal teng0k tajuk panas ja, terus nak baca 
itu pasal la metr0 selalu laku walaupun berita nya sikit .

barang panas barang perempuan ? 
apa yang panas nyer ?
apa yang perempuan nyer ?
HAA . . tertanya tanya yer .
aku bukan nak membebel sal tubuh badan perempuan laa .
apa la hampa nie . fikir 0tak biru ja keja . HAHA .

aku nak cakap taip sal SHAWL
SHAWL ?
apa itu ? 
ini lah SHAWL . maksud nyer selendang ( aku tau la hampa tau bahasa 0mputih . saja nak gedik bagitau juga . HAHA )

sejak dua menjak nie kan, aku selalu usha teng0k shawl shawl nie kat internet, mahu pun kat fb ( aku da add n f0ll0w fb/bel0g tentang benda alah nie . HAHA . jangan ragui jantina aku)
DAN, tadi baru je aku nak 0rder shawl nie . S0LD 0UT plak dah :(
aku nak beli buat insan yang bernama NG0K .  
cun la shawl nie pun . 
thats why la aku terg0da dengan minah nie . HAHA .
guys, jangan usha lama lama sangat pic atas tu ya . aku faham . 
HAHAHA

pastu aku usha plak shwal yang lain plak
wahh . da jumpa yang lagi cun la . 
aku rasa sapa sapa yang berSTATUS wanita pakai pun gempak gak nie .
terg0da?? HAHA . single gi k0t .
s0 aku pun tanya la sal shawl nie
k0t k0t la available lagi . 
lagipun aku memang serius nak beli . 
tanya punya tanya, pun S0LD 0UT juga  :((
hati bertambah hampa dan pilu . 
hajat tetap tak kesampaian jua 
tapi tak mengapa lah . 
lain kali aku cari kat mana mana kedai nak b0r0ng sakat untul NG0K :P
www.tips-fb.com

0 k0men:

Post a Comment

belog hfar.helmetkura Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template