Monday, December 13, 2010

tagged by nurhazirah azhar :P

Assalamualaikum...

pertama kali nya aku di tag s0alan s0alan ini .  HAHAHA . aku harap kan hazirah b0leh bagi aku s0alan yang killer2 . rupa nya s0alan s0alan ini ja . apap0n, aku akan jawab 'sejujur jujur' nya . HAHAHA . 
*time cuti sem nie, kena lagi ka jawab s0alan2 ni..? kal0 jawab balik paper acc xpe juga . tak la aku repeat lagi ( 0ppss )



1) Adakah anda rasa anda h0t ?

apa punya s0alan . gila ka pa . encik s0alan, untuk makluman encik Kuala Nerang kini berada di tahap sejuk . c0ld . tak h0t p0n laa . 24jam aku ber-sweater . sejuk d0whh :P




2) Update wallpaper yang anda guna sekarang.

??? asal d0whh ? wallpaper aku nie smart k0t 
*HAHAHA . memang di lahir kan perasan ter lebih suda :P




3) Cerita ab0ut this picture.

picture mana? 
lay0ut - besa besa je la
pr0file picture - masa nie kat library uitm arau 
widget - saje ser0n0k suka suki
kenapa? salah ke dengan picture suma nie?
*i tak garang p0n laa . HUHU . seri0us je . :P




4) Kali terakhir makan pizza.

hmm . bulan 12 tahun 2009 . HAHA . lama da kan?? itu kali pertama n kali terakhir aku makan pizza (actually , ayah aku tak suka sangat pizza) masa tu h0liday kat sarawak (H0H0 . flight pegi sarawak semata mata makan pizza hut je :P)





5)Lagu terakhir yang anda dengar.


Taylor Swift - Speak Now
*best giler lagu nie . terbaik dari ladang ah . i l0ves Taylor Swift !!
( fanatik pada lagu keluang man juga . HEHE . ) 
kenangan zaman muda dulu :P


6) Apakah yang anda buat selain selesaikan tag ini.

 ntahh laa . m0od sentiasa berubah ubah . tak tetap . tapi hati & pendirian saya tetap ye !




7)Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?


ami - panggilan dalam family
babang - adik adik selalu panggil
hfar - kawan kawan
wan - 0rang yang tak seberapa rajin
hazwan - teman teman
fahmi - family belah ayah
b0b0y - family belah arwah mama
pak lah - geng b0la kampung bendang ( masa tu PM pak lah . depa ingat aku 0rg kaya sebab selalu sp0ns0r b0la . HAHA . budak2 lagi depa 2 )
anak cikgu rahman - cikgu2 sek0lah smkdsa

HAHAHA . banyak kan nama nama aku nie . tu laa . lain kali jangan tanya s0alan yang senang . HAHA . walaup0n nama aku banyak, jiwa tetap SATU . hati ku yang satu .  :P

Islam sebagai Ad-Din :)





8) Tag lagi 5 orang

  • ahchong azwan
  • SATU je laa . yang lain suma buat da . gp0n bel0g aku nie baru je buat . s0 sikit je la f0llwer nyer . sapa suruh tag 5 0rang lagi? HAHA  :p


www.tips-fb.com

0 k0men:

Post a Comment

belog hfar.helmetkura Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template