Monday, December 13, 2010

itu aku

Assalamualaikum...

tagged by MUSUH . HAHAHA . actually, aku harap kan s0alan yang pedas2 . tapi tidak juga . sepatut nya dia tagg la s0alan yang sesuai dengan ke'evil'an dia tu . HEHE . jangan marah wehh . hang sendiri yang mengaku hang 'EVIL'. HAHA . di sebab kan s0alan dia dalam warna PINK, aku p0n layan juga laa .
 (bukan aku MAT JAMBU nye !) susah s0alan ini . aku lemah dalam s0alan sal diri aku ini . kawan2 lah yang layak nilai pendirian kita macam mana . enj0y :P
1) We need to upl0ad da cute pink jelly ab0ve.h0ho 


selesai . (aku tak tau apa m0tif ini )  -.-"


2)Then, put a picture 0f 0urselves. (pilih yang paling cun tw! h0ho~)


aku suka picture nie sebab ada gambar aku yang depan kamera nie (HAHAHA . tak dak lah . sebab nampak candid walaup0n 'kembar' aku yang amik)


3)Then, f0ll0wed by s0me intr0ducti0n b0ut 0urselves.


ini yang aku lemah ! aku tak kenali sangat watak dalam diri aku ini . kau kau . aku aku . hang hang . kita kita . tu je la yang aku tau .  


4)Then, a wishlist f0r da c0ming Disember. 


tak tahu laa . cuma aku harap dapat jalani hidup ini dengan sempurna n hepy :) . bulan disember ini juga aku dapat 1 impian . (actually , dua tapi satu satu dulu laa aku realisasi kan)

5)Put the title 'itu aku' f0r this en3 k !


selesai . (eh . cis ! rupa nya JELLY PINK tu aku . NGEK ! tu m0tif hazirah . HAHAHA . baru aku tau >.<  tak pa . hang tunggu la hazirah :P

6)Finally, tag an0ther 5 pers0n :)

hmm . sapa ek ? dengan ini, aku sebagai hfar ami mengge'tag' kan anda yang sedang baca entry ini sebagai pers0n yang di tag 0leh saya . jujur pada diri sendiri  (^_^)

7) FINISH !


fuuhh . lega bai . penat d0whh , aku start answer s0alan ini pada 13/12/2010 . (gila bai . semalaman aku buat ini . kan aku da cakap . susah s0alan pasal diri aku ini . h0pe y0ur enj0y :P ) www.tips-fb.com

0 k0men:

Post a Comment

belog hfar.helmetkura Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template